fredag 16 april 2010

Utvärdering

Jag började den 13 januari 2010 och den blev klar den 4 februari 2010. Jag har sytt en kudde och på den så har jag broderat namnet TOMAS. Jag började med att klippa ut kudden sen så var det bara att börja brodera. När jag var klar med det så strök jag så att tyget inte hade ett enda veck. Sen så sydde jag raksöm över kanterna och sedan vrängde jag och sydde raksöm med symaskin igen. Och det blev en vändsöm. Sedan strök jag och till sist så tog jag kort. Jag har använt broderinål, strykjärn, symaskin, lakansväv i bomull och märkgarn. Det tog 3,5 lektioner. Jag har lärt mig att brodera och att sy en kudde. Jag är jättenöjd med min kudde. Jag är jättenöjd med min arbetsinsats för att jag höll på hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.